16 September, 2015

Sisterhood of the World Bloggers Award

Josipa me tagirala za Sisterhood of the World Bloggers Award pa je red da napravim postić i o tome.
Pravila, pravila..

1. Nabaciti lajk na blog koji vas je nominirao 
2. Staviti Award logo na blog 
3. Odgovoriti na postavljena pitanja 
4. Smisliti novih 10 pitanja 
5. Nominirati 5 novih blogerica 

Pa krenimo na pitanja :)

1. Mane i prednosti bloganja?
Prednost je što si možete olakšati dušu kada imate nešto što želite istresti iz sebe, što možete upoznati hrpu divnih ljudi, što možete pronaći osobno iskustvo ili reviw bilo čega od strane nas "običnih" ljudi. Mane - pa, barem za moj tip bloga je što ne znate tko vas sve čita i hoće li netko iskoristiti nešto što tu iznesete protiv vas.

2. Što misliš, koja je "oprema" najvažnija za kvalitetan blog?

"Oprema" *giggles* xD Um, kreativan mozak, sve ostalo se da srediti :)

3. Nadovezujući se na prijašnje pitanje, koje su to odlike kvalitetnog bloga po tvom mišljenju?

Čitkost, dobre fotke, zanimljive teme, tračak humora :)

4. Koji je tvoj slatki grijeh što se tiče reality emisija? Evo priznajem, moj je "Shopping kraljica" :D

Ljubav je na selu xD Inače ne gledam realitije al ovaj sam pratila i umirala od smijeha na hrpu gluposti tamo :)

5. Što misliš o držanju divljih životinja u zoološkim vrtovima?

Teško pitanje - s jedne strane smatram da je idealno da životinje budu u svom prirodnom okruženju ali zahvaljujući nama ljudima, danas jako puno vrsta izumire i nekada su zoološki vrtovi jedino što održava neke vrste na životu.

6. Jesi li u školi voljela nastavu povijesti, ili koje ti je omiljeno povijesno razdoblje?

Ne znam jel mi gora bila profesorica u osnovnoj il prof u srednjoj, oboje su bili usporeni da zaspiš dok ti ispričaju nešto tako da mi je povijest bio najmrži predmet :) Tek sad u kasnijim godinama mi je povijest postala zanimljiva kada sama biram što ću i kako učiti/gledati. Najdraža tema iz povijesti mi je drevni Egipat :)

7. Teddy ili Murki tim? :D

Why not both? :)

8. Najsexy dio muškog tijela? :D

Um podlaktice hahaha

9. 
Da se možeš vratiti u povijest čovječanstva, koji bi događaj izmijenila?
Otišla bi i našamarala onog prvog lika koji je počeo trejdat stvari za lovu pa smo sad svi do grla u monetarizmu.

10. Da kupiš kuću i pronađeš u njoj sakriveno blago, bi li ga zadržala za sebe ili prijavila slučaj vlastima? :D

Moš mislit kak bi prijavila :)

Tagiranje!!! Osudu prebacujem na Zubu, Pippy, Jovanu, ZimzeleniCvijet i Bitchy :)

Pitanja za vas dame su:

1. Zašto ste počele s bloganjem?
2. Koja vam je najdraža tema za pisanje? 
3. Najweird moment koji vam se desio u životu? (paranormalno ili bilo što drugo :) 
4. Prvi kućni ljubimac kojeg ste imali?
5. Znate li značenje vašeg imena? 
6. Postoji li neka stvar za koju smatrate da donosi nesreću? 
7. Zadnja knjiga koju ste pročitali i vaše mišljenje o istoj?
8. Najgore iskustvo koje ste doživjeli na poslu? 
9. Mala stvar koja vas može usrećiti istog trena? 
10. Imate li neku stvar koja nikom drugom nije vrijedna ali vama je i što ju čini takvom? 

Eto vam mal filozofskih pitanja da imate o čem mozgat :) Radujem se vašim odgovorima!

DODATAK: evo sad tek skužih, kak nisam pratila blogove zadnjih dana zbog boleštine, da su neke cure već bile tagirane pa ak vam se da, odgovarajte, ak ne, molim volontere da se jave tko želi preuzeti dalje xD

DODATAK II: sad skužih da me i Suki tagirala! Cure plz ak me tagirate ostavite mi komentar ubuduće :) Odgovori na pitanja koja je Suki postavila coming soon ;)

7 comments:

  1. Dobri odgovori, dobra pitanja :))

    ReplyDelete
  2. Super super, hvala za tag odgovorit cu uskoro :-) Pippy

    ReplyDelete
  3. Hvala za tag :D. Trebala bih uhvatiti vremena da napisem nesto. ^^

    ReplyDelete
  4. oh trebala bi i ja odgovorit na ova, bit ce valjda do kraja mjeseca XD

    ReplyDelete
  5. Hvala za tag <3 Pitanja su baš zanimljiva i jedva čekam napisati post :)
    Za ljubav na selu i profesorice povijesti se slažem s tobom :D

    ReplyDelete
  6. hvala na tagu! nominirana sam s dvije strane, bit će podugačak post! :)

    ReplyDelete