23 February, 2015

There And Back Again

Proletio mi opet tjedan. Izgleda mi kao da sam jučer otkaz dala a ono već prošlo skoro pet mjeseci! Nije ni čudo da mi onda nešto tako kratko kao tjedan još brže proleti. Kafenisali smo, putovali smo, opet smo kafenisali..

 Mala kumica N i ja, kafenišemo :) 

Za vikend smo bili u Slavoniji. Napokon sam uhvatila obje legice iz bivše firme, pa smo dobrih četiri sata torokale o svemu i svačemu dok je mala L (kćer jedne od legica) trčkarala okolo i zabavljala nas. Malecka je preslatka i brbljava, totalno mala kopija svoje majke. U firmi nove trudnoće, nove svadbe, nova natezanja sa šefovima i tajnicama.. Čini mi se kao neki drugi svijet, kao da ja tamo nikada nisam ni pripadala. 

Doma sam starog izgnjavila da mi izdiktira svu bližu i dalju rodbinu koju zna jer pravim rodoslovno stablo. Na stranici Geni.com možete napraviti i svoje a pošto je meni to ful zanimljivo uhvatila sam i svog oca i muževe roditelje pa sad slažem. Moja mama je inače znala sve žive, još bolje neg moj tata ali sam to uvijek odgađala zapisati pa sad imam kog imam, valjda ću one, čija sam imena zaboravila, negdje iskopati :) 

Normalno, dolazak doma nije mogao proći bez gnjavljenja naše debele sotone Puci koja je postala još mucastija nego što je bila kad je bila kod nas. Postala je glavna mačka u dvorištu i dok se sve druge mačke trče maziti naša se fenci koka i dalje da maziti minut-dvije i ajd bok :) 

Buraz, nemoj ti tu meni Whiskas ovo ono..  

Kaj sad žele? 

Slikanje ne može proći bez Nikija čiji je rep u prošlom životu bio propeler :) 

Blento :) 

Naravno, sunčani tjedan se pretvorio u kišni i evo nam opet tmurnog i sivog dana. 

Dan pred put 

Dan vraćanja s puta

Inače, kod mene nema ništa užasno zanimljivo o čemu bih pisala na blogu pa vam eto donosim samo kratke crtice što se zbiva, da ne zapustim blog totalno :) Ovih dana planiramo još kafenisanja i ručkova a potom i putovanja, ali o tome - u nekom drugom postu :) 

4 comments:

  1. o da bome pet mjeseci vec :D i meni se cini kao da si jucer pricala o tome :D Pucika je sve divnija vidim da joj godi zivot na selu pa joj je i linija bolja :D

    ReplyDelete
  2. ti uvijek imaš neke super stranice za koje ja ne znam :)
    baš brzo prolazi vrijeme..
    Mačketna je divna, ko uvijek :)

    ReplyDelete
  3. Maca je zakon <3... cuko je jos ljepsi!!! :D

    ReplyDelete