07 July, 2013

Jedan Lagani Nedjeljnji Post

Osvanulo nam je kišno nedjeljno jutro. Meni osobno ne smeta, ja uživam. Nisam fan vrućine osim ako sam na moru i želim se kupati. Uz mene kap'ćino i Puci koja se opet tjera pa se dernja kao nenormalna i kvari mi spokoj jutra :) Sada znam zašto ljudi navijaju za sterilizaciju, bome od sad navijam i ja.

 photo tumblr_mmiopwbe9f1s4obsuo1_500_zpsdd11b852.gif

Tjedan na poslu je bio miran, osim u petak kada mi je šef dao posla u 15:27 (radim do 15:30) pa sam malo popizdila ali okej. Dragi me pokupio pa se nisam morala voziti dva sata doma. Bajsom baš i ne idem na posao, ili je bilo prevruće ili je kiša a put kojim idem je užasan - to nije vožnja, to je kao trening za olimpijadu, pa mi se nije dalo.

Freelancanje ide, crtam koliko stignem, mic po mic. Imam sto projekata, dragi ima sto projekata, mislim da ovoliko posla nikada nismo imali.

 photo tumblr_mhaw5daThh1rbezd2o1_400_zps2f2ea238.gif

Bridezilla update: rezervirali smo bend. Skupi su ali zvuče najbolje od svih bendova koje smo poslušali pa smo se odlučili na njih. Išli smo se naći sa gitaristom i stvarno je čovjek preljubazan i simpatičan. Svi u bendu su 50+ i svi imaju dugogodišnje iskustvo u sviranju tako da sam superzadovoljna, nećemo dobiti hrpu klinaca kojima je to prva-druga svadba i koji se do svatova mogu i raspasti. Inače, ljudi iz benda preferiraju rock a ne sviraju cajke tak da smo se po tom pitanju odmah složili :) Još je rekao da mogu naučiti pjesmu koju mi želimo za prvi ples a to baš i nije neka pjesma na koju svi plešu (do sad ju nikad nisam čula u svatovima) tako da smo prezadovoljni.

 photo uuegTjK_zps549a2722.gif

Pronašla sam balerinke na nekom sajtu koji prodaje cipele i naručujem ih prije godišnjeg (da mi ne stignu dok sam na moru) pa držim fige da stignu i da su im brojevi ok (mjerila sam stopali triput al to ne možeš nikad znati, sve cipele/čizme koje sam do sad naručivala prek neta su mi bile prevelike).

U potrazi smo za dadiljom za Puci dok budemo na moru. Pronašla sam za sad samo jednu osobu koja čuva kod sebe mace. Za hotele čitam samo loše stvari a od prijatelja/rodbine nemam kome uvalit a ne bih ni htjela. Oni koji dolaze kod mene doma mi se isto ne sviđaju, baš mi fali da mi netko cunja po kući. Jer moš mislit što ne cunjaju.

Naša mala N (kćer moje najlegice/vjenčane kume D1) slavi 5 godina ovaj mjesec! Kako vrijeme brzo leti, kao da je jučer bila mala buba a sad je već velika cura. Još malo pa će i u školu. A moj "mali" buraz (kmee sad mali ide pod navodnike jer me prerastao) upisao srednju. A inače je on 13 godina mlađi od mene. Šok i nevjerica.

 photo tumblr_lp4l3dynqb1qale36_zps9a66a339.gif

Nije ni čudo kad čuješ babe kada kažu - ajme kako je vrijeme brzo proletjelo. Zato se ja trudim, bar što se ljudi tiče, iskoristiti ga što bolje. Jer jednog dana nećete pamtiti koje ste cipele kupili 2013-e već, u mom slučaju, zaruke, mačku, prijatelje s kojima smo prodovili vrijeme, telefonske razgovore sa starom, rođenje nećakinjice..

Jer jednom kad nekog ot tih ljudi ne bude bilo, biti će vam žao za sve proputeno što ste mogli reći a niste, što ste mogli napraviti a niste a sad je prekasno.

No, da ne završim post u nekom tužnom tonu, evo vam jedan cute gif :)

 photo tumblr_mpfowdNjuj1ssaklzo1_500_zps0805c179.gif

5 comments:

  1. istina za prolaznost vremena, ipak nam YOLO to najbolje objašnjava :)
    ja bih čuvala Puci vrlo rado ali živim na moru a ne u Zagrebu :)

    ReplyDelete
  2. To je jedina negativna strana kod kućnih ljubimaca, što si onda vezan za kuću pomalo. Dobro, to i što se krešti kad se tjera :D Ajme :D Moj mačak je bio jednom lud kad se mačka u susjedstvu tjerala, pa je išao stalno u susjedino dvorište i zapišavao sve što je stigao, presmiješno :D Dobro da ga susjedi nisu vidjeli :D

    ReplyDelete
  3. Prvi gif mi je zakon. A 2013ta, bitno je da je imas po dobrome za pamtit :D

    ReplyDelete
  4. kako mi je drago što si našla baletankice :) wiwiwi
    držim fige da budu pravi broj :D

    ReplyDelete
  5. Drago mi je da freelancanje ide punom parom, bar nekome :)
    I super za bend, ma glavno da ste vi zadovoljni. Najgore su mi priče kad čujem da se gostima ne sviđa muzika ako je recimo premoderna jer oni na to ne mogu plesati.. ko da će mladenci njih pitati kakav da bend rezerviraju..

    ReplyDelete